VIDM Boostsessie

 

Aanmelden voor deze sessie

Zo word je onweerstaanbaar voor de media
Datum: vrijdag 25 juli 2025
Tijd: 10-12 uur
Locatie: Alle sessies vinden via online plaats.
Totaal aantal plaatsen: 10
Beschikbare plaatsen: 6

Trainer: Ellen den Hollander

Gratis: € 99,- , Start: € 99,- , Basis: € 29,- , Pro

Om je in te schrijven voor deze sessie, dien je een VIDM-account te hebben, met een van de volgende lidmaatschapstype(n): Gratis, Start, Basis, Pro.

Log in met je bestaande account of maak een nieuw account aan

Na inloggen kun je je voor deze sessie aanmelden.

Zo word je onweerstaanbaar voor de media

Direct aanmelden

Bij de lancering van je boek wil je zoveel mogelijk aandacht genereren. Dan wil je jezelf en je boek aantrekkelijk maken voor mediaredacties. Dat betekent dat je journalisten moet verleiden. Hoe je dat doet, vertelt Ellen je in deze training.

Ellen laat zien hoe je jóuw verhaal afstemt op verschillende doelgroepen en hoe je zoveel mogelijk media-aandachtkrijgt. Waar slaat een journalist op aan? Wanneer haakt een journalist af? Hoe kom je erachter waar je jouw verhaal het beste kunt vertellen, en aan welke journalist? Wat mag je zeker niet vergeten?

 

In deze sessie deelt Ellen tips en trucs om je verleidelijk te maken voor mediaredacties, waardoor ze jou en je boek wel aandacht móeten geven. Natuurlijk is er tijdens de sessie volop ruimte voor vragen.

Over Ellen den Hollander

Ellen den Hollander (1969) is een gretige boekenlezer en -maker. Ze werkte een kwart eeuw als journalist, waarvan bijna twintig jaar bij AD als verslaggever en redacteur bij alle soorten redacties. Met haar ghostwritingbureau helpt zij (vooral vrouwelijke) ondernemers, experts, coaches en therapeuten hun boek te realiseren. Via haar uitgever Elena Publishing geeft ze ook boeken uit. Het is Ellens missie om meer vrouwelijke experts via hun boeken in de schijnwerpers te krijgen. Ze schreef vier thrillers en sluit niet uit dat ze zich ooit weer op fictie stort.

Reviews

‘Toen mijn boek verscheen zorgde Ellen ervoor dat het aandacht kreeg in allerlei soorten media, van het magazine Mezza van AD tot het vakblad Uitvaart, de sites van Slachtofferhulp enHoud moed van 113 en van Omroep West tot de lokale buurtkrant.’ Rob Edens(auteur Beroofd van het leven)

‘Door de adviezen en hulp van Ellen hebben wij ons werk onder de aandacht gebracht bij diverse media. Ze is een professional met kennis van zaken en heeft het hart op de goede plek.’ MarjaPelzer (bestuurslid stichting HemelsbreedID Delft)

‘Ellen heeft veel connecties in de mediawereld en ze heeft ervoor gezorgd dat mijn boek Muizen of mannen en mijn stichting volop aandacht kregen, bijvoorbeeld in FD Persoonlijk.’ Jordy Onkenhout (JoJo Foundation)

Inloggen bij VIDM


Inloggen

Wachtwoord vergeten? Herstel hier je wachtwoord