1

Netwerken met journalisten

Medialunch

Vraag jij je af of journalisten en redacties wel op jouw verhaal zitten te wachten? Zou je de stap richting publiciteit wel willen zetten, maar weet je niet hoe je het aan moet pakken? Wil je journalisten effectief benaderen? 

Regelmatig Zoomluncht Janneke van Heugten met een speciale mediagast. Schuif ook aan, stel je vragen in de chat en ontdek hoe je jouw persbenadering succesvoller maakt. 
 

  • De Medialunch is voor alle leden toegankelijk. Aan leden met een gratis lidmaatschap vragen we een bijdrage van 15 euro. 
  • Kijk welke mediagast aansluit bij jouw expertise en achtergrond, zodat je jouw kans op publiciteit vergroot. 
  • Stel je vragen kort en bondig in de chat tijdens de online lunch.
  • Alle Medialunches worden opgenomen en zijn daarna beschikbaar in de kennisbank
     

Mediaplatform VIDM heeft als doel om een realistische afspiegeling van de maatschappij in de media te stimuleren. Met een brede diversiteit aan deskundigen.

Scroll snel naar:
SeptemberOktoberNovemberDecemberJanuariFebruariMaartAprilMeiJuniJuliAugustus

Marieke Monden, Managing Director woonmagazines DPG Media

10 oktober 2023

Als managing director is Marieke verantwoordelijk voor de woonmagazines van DPG Media, zoals Ariadne at Home, Brocante, Eigen Huis & Interieur, Wonen Landelijke Stijl en Stijlvol Wonen. ​​​Sinds 2020 is Marieke betrokken bij Donald Duck, Libelle, Margriet, Flow, Story, Veronica Superguide, TV Totaal, Flair, Nouveau, Tina en Zo Zit Dat, vtwonen, Ouders van Nu en Autoweek. Daarvoor heeft Marieke meerdere functies binnen DPG media bekleedt waaronder die van redactiemanager AD & regiokranten.  In de ruim twintig jaar dat Marieke in het verleden bij Het Parool werkte, was ze o.a. landelijk verslaggever, parlementair redacteur, stadhuisverslaggever, stadsredacteur, onderwijs & opvoedingsspecialist en coördinator bijlagen & specials. Wil je weten wanneer je als deskundige interessant bent voor welk magazine? Hoe er keuzes gemaakt worden voor onderwerpen? Wat je zelf kunt doen om redacties aan waardevolle input te helpen. Of heb je een andere vraag voor Marieke Monden? Schrijf je dan in voor de VIDM Medialunch!    (100+ Google reviews) "Janneke weet in een korte tijd ontzettend veel waarde toe te voegen aan de medialunch. Ze vraagt gasten alles wat je altijd al wilde weten over vaker in de media zijn en geeft voldoende ruimte voor deelnemers om hun eigen vragen te stellen. Super waardevol, een echte aanrader!" - Marthe Walter   Een heel fijn en laagdrempelig platform met heel veel waardevolle tips en advies om vaker in de media te komen. De eerste medialunch vandaag bijgewoond en daar kregen we goede concrete handvatten om mee aan de slag te gaan. Ook alle ruimte om vragen te stellen. Kort, krachtig en bondig! Ik kijk uit naar de volgende sessies." - Frances Gallimore   "De medialunches van VIDM zijn zeer informatief. De organisatie is professioneel, de gasten interessant en bereid om informatie te delen en de sfeer is laagdrempelig zodat deelnemers makkelijk vragen stellen." - Tamara Onos   "De Medialunches van Janneke van Heugten zijn top: Janneke is als interviewer professioneel en toegankelijk tegelijk. De tips van haar gasten zijn praktisch en direct toepasbaar. Aanrader!" - Marlen Visser

Info en aanmelden

Carin Smolders, hoofdredacteur Brabants Dagblad

17 oktober 2023

Ben jij benieuwd wanneer je een interessante verhaal voor het Brabants Dagblad hebt? Wil je weten hoe je op de radar van nieuwsredacties komt? Of het zin heeft om een persbericht te sturen? Of heb je een andere vraag voor onze mediagast Carin Smolders, hoofdredacteur Brabants Dagblad? Meld je dan aan voor deze VIDM Medialunch.  Carin Smolders verruilde in het voorjaar van 2023 haar baan als adjunct-hoofdredacteur van de Stentor voor die van hoofdredacteur van het Brabants Dagblad.  Smolders heeft een brede journalistieke achtergrond. Bij het Algemeen Dagblad was ze o.a. coördinator Video, plaatsvervangend chef van AD Magazine en van het AD/Utrechts Nieuwsblad. Ook had ze uiteenlopende functies bij het ANP, het RTL Ontbijt Nieuws, RTL Live en Vijf in het Land (RTL Nieuws).   Meld je aan voor deze Medialunch! Stel je vraag over publiciteit of leun achterover om te ontdekken hoe je jouw kans op publiciteit vergroot.   (100+ Google reviews)     "Een heel fijn en laagdrempelig platform met heel veel waardevolle tips en advies om vaker in de media te komen. De eerste medialunch vandaag bijgewoond en daar kregen we goede concrete handvatten om mee aan de slag te gaan. Ook alle ruimte om vragen te stellen. Kort, krachtig en bondig! Ik kijk uit naar de volgende sessies." - Frances Gallimore "De medialunches van VIDM zijn zeer informatief. De organisatie is professioneel, de gasten interessant en bereid om informatie te delen en de sfeer is laagdrempelig zodat deelnemers makkelijk vragen stellen." - Tamara Onos "De Medialunches van Janneke van Heugten zijn top: Janneke is als interviewer professioneel en toegankelijk tegelijk. De tips van haar gasten zijn praktisch en direct toepasbaar. Aanrader!" - Marlen Visser "Super waardevol en leuke manier om beter geïnformeerd te worden over de media. En hoe het aan te pakken om (vaker) in de media te komen. Top concept." - Rita Vaessen "Janneke, bedankt voor het mooie platform. Voor de uitgebreide kennis die je deelt en ook de directe contacten met de journalisten. Dat helpt om kansen te zien, de drempels te verlagen en ook de juiste aanpak en boodschap te delen." - Martine van den Hoed "Super fijn om rechtstreeks met journalisten in contact te kunnen komen en te horen waar zij behoefte aan hebben en waar ik weer mee geholpen ben als het gaat om publicaties over ons concept duo-wonen. Win-win!" - Amanda Schiltmans  

Info en aanmelden

Daan Kool, onderzoeksjournalist AT5

24 oktober 2023

Daan Kool is onderzoeksjournalist bij AT5. Daarvoor werkte hij als redacteur bij NOS op 3 waar de jonge kijker met urgente nieuwsverhalen werd bereikt.  Voor de Volkskrant schreef Daan als Frankrijk-correspondent nieuwsverhalen, reportages, interviews en analyses over alles wat met Frankrijk te maken had. Voor EenVandaag duidde hij ook Frankrijk-relateerd nieuws, maar dan op locatie of vanuit de studio. Daan was daarnaast in het verleden actief als freelance journalist (NRC, VICE) en videoregisseur (Dit was de dag). Hij begon zijn journalistieke loopbaan als stagiair bij de regionale omroep van Noord-Holand (RTV NH).  Wil jij weten hoe je in samenwerking met een onderzoeksjournalist misstanden aan de kaak kunt stellen? Hoe je een redactie het beste kunt benaderen? Wat no-go's zijn tijdens een interview? Of heb je een andere vraag over publiciteit voor Daan Kool? Meld je dan aan voor deze VIDM Medialunch!    (100+ Google reviews)   "Ik ben een regelmatige deelnemer van de medialunches georganiseerd door Janneke van Heugten / VIDM. Leerzaam, interactief en er komen zowel met de mediamensen maar ook met andere deelnemers mooie contacten uit voort." - Geesje Duursma "Ik ben lid van VIDM en schuif geregeld digitaal aan bij de medialunches. En nu zou je denken dat het misschien allemaal op hetzelfde neerkomt. Niks is minder waar. Elke keer leer je weer wat bij. Janneke zorgt voor kwaliteit." - Aimee Van Der Sterren "De medialunches van Janneke van Heugten zijn heel waardevol voor mij als ondernemer èn ook gewoon heel erg leuk om aan deel te nemen. Want hoe kom je er nou achter wanneer jouw "nieuws" of verhaal ook echt interessant is voor de media? Waar kun je op letten? Hoe kijken journalisten naar nieuwswaarde? Wat zijn handige media voor jou? Etc. Doordat er iedere keer een andere journalist als gast is blijft het boeien èn leerzaam." - Amber Hackmann "Mede door de tips van Janneke zijn wij al veel in kranten en tijdschriften gekomen." - Greet Vonk  

Info en aanmelden

Karin Swiers, senior redacteur MT/Sprout

31 oktober 2023

MT/Sprout is het platform voor ondernemers achter snelgroeiende startups en scaleups en het leiderschapstalent binnen serieuze organisaties. Ben je benieuwd wanneer jouw verhaal interessant is voor MT/Sprout? Hoe je het beste contact opneemt met de redactie? Wanneer jouw expertise relevant is? Of heb je een andere vraag over publiciteit? Meld je dan aan voor deze Medialunch met Karin Swiers, senior redacteur MT/Sprout. De start van de journalistiek carrière van Karin begon in 1989 bij de Leidse courant. Daarna werd ze senior writer van Pers Unie (voor de zaterdagbijlagen, het grote nationale en internationale nieuws) en redacteur Economie (specialisatie pensioenen en sociale zekerheid). Als eindredacteur was Karin werkzaam bij de grootste krant van België: Het Laatste Nieuws. Vanuit België was ze ook lange tijd hoofdredacteur MT. Momenteel is Karin senior redacteur MT/Sprout. Haar focus ligt hierbij op leiderschap & management, work & life. Meld je aan voor deze VIDM Medialunch en stel jouw vraag over publiciteit aan Karin Swiers.     (100+ Google reviews) "Super fijne, leerzame en inspirerende meeting. Ik weet nu beter hoe ik de pers kan benaderen, dank en tot een volgende keer." - Esther Stevens "Ik vond het verrassend om de journalist van De Limburger (Judith Janssen) te horen zeggen dat ze nog nooit rechtstreeks benaderd is door wetenschappers. Deze medialunches hebben een enorme maatschappelijke waarde. Door journalisten en experts bij elkaar te brengen, bieden ze deze twee groepen een kans en een platform om elkaar op menselijk en professioneel niveau beter te leren kennen door hun interesses, manieren van werken, voorkeuren en prioriteiten te bespreken." - Sueli Brodin "De medialunches van Janneke bieden een mooie kans om journalisten bij diverse media te leren kennen en veel waardevolle tips hoe en wanneer het beste moment is om de media te benaderen. Strak, professioneel, maar heel prettig gemodereerd door Janneke." - Martine Groenewegen "De medialunches die VIDM organiseert zijn waardevol. Ik vond het zelf heel interessant om een journaliste te horen vertellen hoe je haar het beste kunt benaderen en waarmee ook zeker niet! Ook gaf ze tips waar ik wel wat mee kan. Janneke stelt goede vragen en zorgt voor structuur." - Lusanne Hogeweg

Info en aanmelden

Annemiek Leclaire, journalist NRC, Vrij Nederland, Flow

7 november 2023

Annemiek Leclaire: "Hoe richten we ons leven in, waarmee en waarom? Dat is de vraag die ik als journalist sinds 1995 in de breedte en de diepte onderzoek. Wat betekent het om in deze tijd in deze maatschappij te leven? Wat zijn de actuele en tijdloze hindernissen voor een goed leven, wat zijn de hulpmiddelen? Alle artikelen die ik schrijf, de interviews die ik doe, de rubrieken die ik maak, en de boeken zijn links, rechts, boven of onder aan dat thema gerelateerd. De interviewreeks voor FD Persoonlijk over ‘Het gesprek van je leven’ wierp licht op wat mensen werkelijk belangrijk vinden. De serie ‘Minder moeten, meer leven' voor Vrij Nederland was een persoonlijke zoektocht naar de fundamenten van de burn-out maatschappij. De artikelen voor NRC Leven ('Alleen sukkels hebben het druk') probeerden wegen in kaart te brengen voor een vrolijker, dieper leven. Soms kijk ik fysieker naar inrichtingskwesties, en profileer ik de mensen die onze maatschappij en daarmee onze levens letterlijk vormgeven: architecten en ontwerpers. Op dit moment schrijf ik voor Flow Magazine over manieren om in de moderne welvaartsstaat op koers te blijven. In de rubriek ‘Opgevoed’ van NRC laat ik iedere week de beste deskundigen aan het woord over pedagogische dilemma's. Voor het mediavakblad Villamedia interview ik journalisten over het vakgesprek dat de meeste indruk maakte. Het komende jaar werk ik aan een project voor Vrij Nederland dat 'Allemaal alleen' heet, en gaat over de toename van het aantal mensen dat zonder partner woont. De 'ENS': de eenverdiener die niet samenwoont, met of zonder kinderen. Dit is een fundamentele verschuiving in onze samenleving die grote consequenties heeft op het persoonlijke en maatschappelijke leven."  Wil jij weten wanneer jouw expertise interessant is voor journalist Annemiek Leclaire? Hoe je het beste contact legt? Of jouw verhaal nieuwswaardig is? Of heb je een andere vraag over publiciteit voor Annemiek? Meld je dan aan voor deze VIDM Medialunch!    (100+ Google reviews)   "Geweldig inzicht gekregen in waarom sommige mensen wel en niet bij de media aan tafel zitten. Tijdens de medialunch van vandaag de inzichten van de chef binnenland van de NOS. Dank voor een inspirerende en onderhoudende lunch VIDM!!" - Tessa Augustijn "Zo fijn dat deze lunches worden georganiseerd, Janneke is een fijne gastvrouw, de onderwerpen zijn interessant en de vragen verhelderend, eerlijk en informatief. Echt een aanrader om een keer mee te doen, makkelijk vanuit jouw werkplek of luie stoel.." - Berthe V "Elke medialunch is als een klein feestje waarin je alle tools, tips en waardevolle informatie uit kunt halen om jouw missie de wereld in te brengen. Na de Medialunch van afgelopen week heb ik nu contact met twee regionale omroepen. Echt super blij mee!" - Esther Groenewegen-Jonker "Goede ervaring met de medialunch. Ik heb meer richting gekregen in het proces om aandacht te krijgen van journalisten voor topics die me raken, als mens, als profesional." - Joost Jong "Zo'n anderhalve maand geleden ben ik lid geworden van VIDM. En wat ben ik blij dat ik die tip heb gekregen van mijn redacteur! Ik heb al diverse medialunches beluisterd, onder andere die van Claudia Straatmans, Sara van Gorp, Merel Brons en vandaag Helene van Santen. Alle tips en tricks die tijdens de lunch worden gegeven zijn zo ontzettend waardevol. Daarnaast heb ik meerdere malen contact met Janneke gehad en heeft ze me heel goed kunnen helpen. Ik raad iedereen aan lid te worden van VIDM als je meer wilt weten over de uitgeefwereld, perscontacten zoekt of op zoek bent naar goed advies!" - Danielle Disser "Janneke weet precies wat ze doet! Ze zet je in actie met haar kennis en enthousiasme. Daarnaast nodigt ze sprekers uit die waardevolle informatie geven. Origineel, creatief, sturend én flexibel probeert Janneke iedereen naar het juiste podium in de media te leiden. VIDM / de Medialunch is absoluut een aanrader!" - Ella de Jong "Fantastisch en zeer nuttig platform en community als je vaker in de media wilt verschijnen. Janneke van Heugten is zéér kundig, zéér gedreven, zéér enthousiast en maakt er altijd iets moois en nuttigs van; veel medialunches met redacteuren van verschillende media, maar ook veel andere kennissessies." - Machiel Hoek

Info en aanmelden

Annick van der Leeuw, eindredacteur Specials bij BNR Nieuwsradio

14 november 2023

Wanneer ben je een interessante deskundige voor BNR? Hoe weet je welke redacteur je het beste kunt benaderen? Wat is de beste manier om contact te leggen? En wanneer is jouw expertise interessant voor een BNR Special? Wil je antwoord op deze vragen of heb je een andere vraag voor Annick van der Leeuw, eindredacteur Specials bij BNR Nieuwsradio? Meld je dan aan voor deze VIDM Medialunch. Annick van der Leeuw werkt al sinds 2007 voor BNR. Ze was o.a. redacteur, Formule 1 commentator, eindredacteur Podcast, eindredacteur van het programma De Ochtendspits, waarnemend adjunct-hoofdredacteur en sinds 2021 is ze eindredacteur special content.  In haar journalistieke loopbaan werkte Annick naast BNR ook o.a. voor NH Nieuws (Noord-Holland), Uit het nieuws, Formule 1, Vroeg op vijf (NPS), RTV Oost en 8 jaar lang bij de NOS voor het radioprogramma Met het Oog op Morgen.  Meld je aan voor deze VIDM Medialunch! En stel je vraag over publiciteit aan Annick van der Leeuw.    (100+ Google reviews)   "Super waardevol en leuke manier om beter geïnformeerd te worden over de media. En hoe het aan te pakken om (vaker) in de media te komen. Top concept." - Rita Vaessen "Janneke, bedankt voor het mooie platform. Voor de uitgebreide kennis die je deelt en ook de directe contacten met de journalisten. Dat helpt om kansen te zien, de drempels te verlagen en ook de juiste aanpak en boodschap te delen." - Martine van den Hoed "Super fijn om rechtstreeks met journalisten in contact te kunnen komen en te horen waar zij behoefte aan hebben en waar ik weer mee geholpen ben als het gaat om publicaties over ons concept duo-wonen. Win-win!" - Amanda Schiltmans "De Medialunches van VIDM zijn super waardevol voor iedere professional en expert die zichzelf serieus neemt. Vaker in de media komen hoeft geen duizenden euro's te kosten, via VIDM focus je op de connectie met relevante journalisten. Janneke heeft dit echt heel goed opgezet. Aanrader!" - Maartje Blijleven "Wat ben ik blij dat ik VIDM ontdekt heb! De Medialunches zijn knetter inspirerend en worden geleid door een immer energieke en optimistische Janneke van Heugten. Ook ben ik heel blij met de Academy. Echt opmerkelijk hoeveel je in een sessie van 1 a 2 uur leert. Kan echt elke ondernemer aanraden om eens aan te schuiven bij een van de medialunches!" - Studio Suseela

Info en aanmelden

Willemijn van Benthem, coördinator De Financiële Telegraaf

21 november 2023

Ligt jouw expertise op gebied van geld, personal finance, pensioenen en belastingen? Dan is deze VIDM Medialunch met Willemijn van Benthem (journalist De Financiële Telegraaf) een aanrader. Meld je aan en ontdek o.a. wanneer jouw expertise interessant is, hoe je inspeelt op de actualiteit en hoe je het beste contact legt met de redactie. Willemijn werkte als financieel journalist bij Quote Finance, daarna specialiseerde ze zich als freelance journalist en hoofdredacteur op de onderwerpen personal finance, (maatschappelijk verantwoord) ondernemen en de werkende mens. Als zelfstandig journalist schreef ze voor onder andere NRC Handelsblad, Libelle en Glamour (en alles daartussen). In 2022 begon Willemijn als verslaggever van De Financiële Telegraaf met speciale aandacht voor geld, personal finance, pensioenen en belastingen. In september 2023 verruilde ze die functie voor die van coördinator De Financiële Telegraaf. Meld je aan voor deze VIDM Medialunch en stel jouw vraag over publiciteit aan Willemijn van Benthem.  fotocredits: Matty van Wijnbergen  (100+ Google reviews)   "Super waardevol en leuke manier om beter geïnformeerd te worden over de media. En hoe het aan te pakken om (vaker) in de media te komen. Top concept." - Rita Vaessen "Janneke, bedankt voor het mooie platform. Voor de uitgebreide kennis die je deelt en ook de directe contacten met de journalisten. Dat helpt om kansen te zien, de drempels te verlagen en ook de juiste aanpak en boodschap te delen." - Martine van den Hoed "Super fijn om rechtstreeks met journalisten in contact te kunnen komen en te horen waar zij behoefte aan hebben en waar ik weer mee geholpen ben als het gaat om publicaties over ons concept duo-wonen. Win-win!" - Amanda Schiltmans "De Medialunches van VIDM zijn super waardevol voor iedere professional en expert die zichzelf serieus neemt. Vaker in de media komen hoeft geen duizenden euro's te kosten, via VIDM focus je op de connectie met relevante journalisten. Janneke heeft dit echt heel goed opgezet. Aanrader!" - Maartje Blijleven "Wat ben ik blij dat ik VIDM ontdekt heb! De Medialunches zijn knetter inspirerend en worden geleid door een immer energieke en optimistische Janneke van Heugten. Ook ben ik heel blij met de Academy. Echt opmerkelijk hoeveel je in een sessie van 1 a 2 uur leert. Kan echt elke ondernemer aanraden om eens aan te schuiven bij een van de medialunches!" - Studio Suseela  

Info en aanmelden

Tonny van der Mee, journalist AD Nieuwsmedia

28 november 2023

Tonny van der Mee begon als stadsverslaggever bij het Rotterdams Dagblad en werkt sinds 2005 als algemeen verslaggever op de landelijke redactie van het AD. Hij hield zich daar onder meer bezig met onderwijs, gezondheidszorg en zelfs een blauwe maandag met het koningshuis. Tonny is vooral gespecialiseerd in menselijke verhalen, vaak in combinatie met ingrijpende gebeurtenissen en rampen, zoals het MH17-dossier. En verder vallen verhalen over de koloniale geschiedenis (Indonesië, Suriname, slavernij), interlandelijke adopties en de Tweede Wereldoorlog binnen zijn aandachtsgebied. Naast journalist is hij ook historicus.  Hij schreef een aantal boeken over de Molukse geschiedenis. Het laatste boek was de biografie van voetballer Simon Tahamata. Ben je benieuwd wanneer jouw verhaal interessant is voor Tonny? Wanneer een verhaal bijzonder genoeg is voor het AD? Wil je ontdekken hoe je het beste contact opneemt met de redactie of met Tonny? Of heb je een andere vraag over publiciteit? Meld je dan aan voor deze VIDM Medialunch!  (100+ Google reviews) "Janneke weet in een korte tijd ontzettend veel waarde toe te voegen aan de medialunch. Ze vraagt gasten alles wat je altijd al wilde weten over vaker in de media zijn en geeft voldoende ruimte voor deelnemers om hun eigen vragen te stellen. Super waardevol, een echte aanrader!" - Marthe Walter   Een heel fijn en laagdrempelig platform met heel veel waardevolle tips en advies om vaker in de media te komen. De eerste medialunch vandaag bijgewoond en daar kregen we goede concrete handvatten om mee aan de slag te gaan. Ook alle ruimte om vragen te stellen. Kort, krachtig en bondig! Ik kijk uit naar de volgende sessies." - Frances Gallimore   "De medialunches van VIDM zijn zeer informatief. De organisatie is professioneel, de gasten interessant en bereid om informatie te delen en de sfeer is laagdrempelig zodat deelnemers makkelijk vragen stellen." - Tamara Onos   "De Medialunches van Janneke van Heugten zijn top: Janneke is als interviewer professioneel en toegankelijk tegelijk. De tips van haar gasten zijn praktisch en direct toepasbaar. Aanrader!" - Marlen Visser

Info en aanmelden

Esther Wemmers, co-hoofdredacteur De Telegraaf

12 december 2023

Esther Wemmers begon in 1997 bij De Telegraaf. Ze was onder meer nieuwschef van de internetredactie, verslaggever en chef Verslaggeverij. Sinds 2017 geeft ze leiding aan de redactie nieuwsregie, waar ze verantwoordelijk is voor de content in de krant en op de online Telegraaf-platformen. In een filmpje van uitgeverij Mediahuis geeft ze aan wat haar drijft: 'Nieuws gaat voor mij om gevoelens. Nieuws is wat je raakt, wat je ontroert, wat je boos maakt.' Haar criterium voor een verhaal: 'Zouden lezers zich hierin herkennen? Want we zijn een krant van het volk, een krant waar je je eigen leven leest.' (bron: FD.nl) Esther Wemmers en Kamran Ullah werden juni 2023 benoemd tot nieuwe hoofdredacteuren van De Telegraaf. Ben je benieuwd wanneer je een interessante deskundige voor de redactie bent? Of jouw onderwerp past bij De Telegraaf? Hoe je het beste contact legt? Wil je weten hoe je ontdekt welke journalist je moet benaderen? Of heb je een andere vraag over publiciteit voor Esther Wemmers? Schuif dan aan bij deze Medialunch!   (100+ Google reviews)   "Super waardevol en leuke manier om beter geïnformeerd te worden over de media. En hoe het aan te pakken om (vaker) in de media te komen. Top concept." - Rita Vaessen "Janneke, bedankt voor het mooie platform. Voor de uitgebreide kennis die je deelt en ook de directe contacten met de journalisten. Dat helpt om kansen te zien, de drempels te verlagen en ook de juiste aanpak en boodschap te delen." - Martine van den Hoed "Super fijn om rechtstreeks met journalisten in contact te kunnen komen en te horen waar zij behoefte aan hebben en waar ik weer mee geholpen ben als het gaat om publicaties over ons concept duo-wonen. Win-win!" - Amanda Schiltmans "De Medialunches van VIDM zijn super waardevol voor iedere professional en expert die zichzelf serieus neemt. Vaker in de media komen hoeft geen duizenden euro's te kosten, via VIDM focus je op de connectie met relevante journalisten. Janneke heeft dit echt heel goed opgezet. Aanrader!" - Maartje Blijleven "Wat ben ik blij dat ik VIDM ontdekt heb! De Medialunches zijn knetter inspirerend en worden geleid door een immer energieke en optimistische Janneke van Heugten. Ook ben ik heel blij met de Academy. Echt opmerkelijk hoeveel je in een sessie van 1 a 2 uur leert. Kan echt elke ondernemer aanraden om eens aan te schuiven bij een van de medialunches!" - Studio Suseela

Info en aanmelden

Inloggen bij VIDM


Inloggen

Wachtwoord vergeten? Herstel hier je wachtwoord