Aanmelden voor deze sessie
Coen Simon, hoofdredacteur Filosofie Magazine
Datum: maandag 9 december 2024
Tijd: 12:00 - 13:00 uur
Locatie: Alle sessies vinden via online plaats.
Totaal aantal plaatsen: 25
Beschikbare plaatsen: 17
Meld je hieronder direct aan
Heb je al een account? Log in en meld je direct aan voor deze sessie.
Coen Simon, hoofdredacteur Filosofie Magazine
Coen Simon is filosoof en hoofdredacteur van Filosofie Magazine. Hij schrijft naast zijn werk als hoofdredacteur essays voor NRC, Trouw en De Correspondent. Simon publiceerde negen boeken, waaronder En toen wisten we alles: een pleidooi voor oppervlakkigheid, waarvoor hij in 2012 de Socrates Wisselbeker won voor beste filosofische boek.
Vraag jij je af wanneer jouw verhaal of expertise interessant is voor Filosofie Magazine? Hoe je de redactie het beste kunt benaderen? Wil je weten wat het geheim is van een goede essay? Of heb je een andere vraag over publiciteit? Meld je aan voor deze VIDM Medialunch en stel jouw vraag aan Coen Simon.
"Een heel fijn en laagdrempelig platform met heel veel waardevolle tips en advies om vaker in de media te komen. De eerste medialunch vandaag bijgewoond en daar kregen we goede concrete handvatten om mee aan de slag te gaan. Ook alle ruimte om vragen te stellen. Kort, krachtig en bondig! Ik kijk uit naar de volgende sessies."
- Frances Gallimore
"De medialunches van VIDM zijn zeer informatief. De organisatie is professioneel, de gasten interessant en bereid om informatie te delen en de sfeer is laagdrempelig zodat deelnemers makkelijk vragen stellen."
- Tamara Onos
"De Medialunches van Janneke van Heugten zijn top: Janneke is als interviewer professioneel en toegankelijk tegelijk. De tips van haar gasten zijn praktisch en direct toepasbaar. Aanrader!"
- Marlen Visser
"Super waardevol en leuke manier om beter geïnformeerd te worden over de media. En hoe het aan te pakken om (vaker) in de media te komen. Top concept."
- Rita Vaessen
"Janneke, bedankt voor het mooie platform. Voor de uitgebreide kennis die je deelt en ook de directe contacten met de journalisten. Dat helpt om kansen te zien, de drempels te verlagen en ook de juiste aanpak en boodschap te delen."
- Martine van den Hoed
"Super fijn om rechtstreeks met journalisten in contact te kunnen komen en te horen waar zij behoefte aan hebben en waar ik weer mee geholpen ben als het gaat om publicaties over ons concept duo-wonen. Win-win!"
- Amanda Schiltmans