Medialunch

 

Aanmelden voor deze Medialunch

Milou Deelen, freelance journalist voor o.a. Het Parool, Volkskrant Magazine, VICE en LINDA.meiden
Datum: woensdag 24 april 2024
Tijd: 12:00 - 13:00 uur
Locatie: Alle sessies vinden via 'Zoom' plaats.
Totaal aantal plaatsen: 25
Beschikbare plaatsen: 18

Gratis: € 15,- , Basis, Pro, VIP, VIP Plus

Meld je hieronder direct aan

Heb je al een account? Log in en meld je direct aan voor deze sessie.

De bijdrage voor deze sessie is: € 15,- excl. btw, non-refundable

iDeal

Kies je bank:

Bancontact

KBC / CBC Payment

Creditcard



Inschrijven en betalen

Let op: het kan enige tijd duren voordat je wordt doorgestuurd naar de betaalpagina.
Door je aan te melden maak je een gratis account aan.

Milou Deelen, freelance journalist voor o.a. Het Parool, Volkskrant Magazine, VICE en LINDA.meiden

Direct aanmelden

Milou Deelen is journalist, schrijver en spreker. Regelmatig wordt Milou Deelen omschreven als een van de boegbeelden van een nieuwe lichting jonge feministen. In 2015 ging Milou viral met een filmpje waarin zij zich uitsprak tegen slutshaming bij Vindicat, het studentencorps waarvan Milou Deelen lid was. Ze rolde de Journalistiek in.

Inmiddels schrijft ze onder ander voor Het Parool, Volkskrant Magazine, VICE en LINDA.meiden. Ze heeft een vaste rubriek in LINDA.meiden en in Volkskrant Magazine. Ze schrijft over uiteenlopende onderwerpen, maar feminisme is een terugkerend thema in haar werk. Ook doet ze veel interviews.

Milou schuift regelmatig aan bij diverse radio en TV talkshows en laat op Instagram haar stem luid klinken. Milou Deelen schreef twee boeken. Krabben (2020) schreef ze samen met Daan Borrel, in het boek onderzoekt ze het krabbenmand-effect: waarom vrouwen elkaar geneigd zijn te veroordelen. Haar tweede boek 'Hoe doen we het? (2022) is een zoektocht naar het seksleven van vrouwen. Momenteel werkt ze aan het derde boek.

Wil jij weten wanneer jouw verhaal interessant is voor journalist Milou Deelen? Hoe je het beste contact legt? Of jouw onderwerp nieuwswaardig is? Of heb je een andere vraag over publiciteit voor Milou? Meld je dan aan voor deze VIDM Medialunch!

 



 (100+ Google reviews)

 

"Een heel fijn en laagdrempelig platform met heel veel waardevolle tips en advies om vaker in de media te komen. De eerste medialunch vandaag bijgewoond en daar kregen we goede concrete handvatten om mee aan de slag te gaan. Ook alle ruimte om vragen te stellen. Kort, krachtig en bondig! Ik kijk uit naar de volgende sessies."
- Frances Gallimore

"De medialunches van VIDM zijn zeer informatief. De organisatie is professioneel, de gasten interessant en bereid om informatie te delen en de sfeer is laagdrempelig zodat deelnemers makkelijk vragen stellen."
- Tamara Onos

"De Medialunches van Janneke van Heugten zijn top: Janneke is als interviewer professioneel en toegankelijk tegelijk. De tips van haar gasten zijn praktisch en direct toepasbaar. Aanrader!"
- Marlen Visser

"Super waardevol en leuke manier om beter geïnformeerd te worden over de media. En hoe het aan te pakken om (vaker) in de media te komen. Top concept."
- Rita Vaessen

"Janneke, bedankt voor het mooie platform. Voor de uitgebreide kennis die je deelt en ook de directe contacten met de journalisten. Dat helpt om kansen te zien, de drempels te verlagen en ook de juiste aanpak en boodschap te delen."
- Martine van den Hoed

"Super fijn om rechtstreeks met journalisten in contact te kunnen komen en te horen waar zij behoefte aan hebben en waar ik weer mee geholpen ben als het gaat om publicaties over ons concept duo-wonen. Win-win!"
- Amanda Schiltmans

Inloggen bij VIDM


Inloggen

Wachtwoord vergeten? Herstel hier je wachtwoord