Aanmelden voor deze sessie
Miluska van ‘t Lam, Editor in Chief Harper’s Bazaar Nederland
Datum: maandag 7 oktober 2024
Tijd: 12:00 - 13:00 uur
Locatie: Alle sessies vinden via online plaats.
Totaal aantal plaatsen: 25
Beschikbare plaatsen: 15
Meld je hieronder direct aan
Heb je al een account? Log in en meld je direct aan voor deze sessie.
Miluska van ‘t Lam, Editor in Chief Harper’s Bazaar Nederland
Miluska van ’t Lam is Editor in Chief van Harper’s Bazaar Nederland, waar ze het haar missie maakt om vrouwen van alle leeftijden te inspireren om de beste versie van zichzelf te zijn en hun ambities te verwezenlijken. Mode! Maar ook carrière, leiderschap, marketing, media, beauty, kunst, interieur, ondernemerschap, juwelen, interieur en reizen zijn haar favoriete onderwerpen.
Miluska was eerder zes jaar hoofdredacteur van interieurmagazine Residence, maakte boeken, behaalde haar master Communicatiekunde aan de Universiteit van Utrecht, werkte als persvoorlichter, was een tijd communicatiedeskundige van Academisch Ziekenhuis Utrecht, runde een eigen tekstbureau en is hoteljunkie.
Vraag jij je af of jouw expertise interessant is voor Harper’s Bazaar? Hoe redacteuren aan hun onderwerpen komen? Hoe je de redactie benadert? Misschien ben jij benieuwd hoe Harper’s Bazaar Business Club CEO’s, ondernemers en leiders samenbrengt? Of je hebt een andere vraag? Meld je aan voor deze VIDM Medialunch en stel jouw vraag aan Miluska van ‘t Lam, Editor in Chief Harper’s Bazaar Nederland.
"Geweldig inzicht gekregen in waarom sommige mensen wel en niet bij de media aan tafel zitten. Tijdens de medialunch van vandaag de inzichten van de chef binnenland van de NOS. Dank voor een inspirerende en onderhoudende lunch VIDM!!"
- Tessa Augustijn
"Zo fijn dat deze lunches worden georganiseerd, Janneke is een fijne gastvrouw, de onderwerpen zijn interessant en de vragen verhelderend, eerlijk en informatief. Echt een aanrader om een keer mee te doen, makkelijk vanuit jouw werkplek of luie stoel.."
- Berthe V
"Elke medialunch is als een klein feestje waarin je alle tools, tips en waardevolle informatie uit kunt halen om jouw missie de wereld in te brengen. Na de Medialunch van afgelopen week heb ik nu contact met twee regionale omroepen. Echt super blij mee!"
- Esther Groenewegen-Jonker
"Goede ervaring met de medialunch. Ik heb meer richting gekregen in het proces om aandacht te krijgen van journalisten voor topics die me raken, als mens, als profesional."
- Joost Jong
"Zo'n anderhalve maand geleden ben ik lid geworden van VIDM. En wat ben ik blij dat ik die tip heb gekregen van mijn redacteur! Ik heb al diverse medialunches beluisterd, onder andere die van Claudia Straatmans, Sara van Gorp, Merel Brons en vandaag Helene van Santen. Alle tips en tricks die tijdens de lunch worden gegeven zijn zo ontzettend waardevol. Daarnaast heb ik meerdere malen contact met Janneke gehad en heeft ze me heel goed kunnen helpen. Ik raad iedereen aan lid te worden van VIDM als je meer wilt weten over de uitgeefwereld, perscontacten zoekt of op zoek bent naar goed advies!"
- Danielle Disser
"Janneke weet precies wat ze doet! Ze zet je in actie met haar kennis en enthousiasme. Daarnaast nodigt ze sprekers uit die waardevolle informatie geven. Origineel, creatief, sturend én flexibel probeert Janneke iedereen naar het juiste podium in de media te leiden. VIDM / de Medialunch is absoluut een aanrader!"
- Ella de Jong
"Fantastisch en zeer nuttig platform en community als je vaker in de media wilt verschijnen. Janneke van Heugten is zéér kundig, zéér gedreven, zéér enthousiast en maakt er altijd iets moois en nuttigs van; veel medialunches met redacteuren van verschillende media, maar ook veel andere kennissessies."
- Machiel Hoek