Medialunch

 

Aanmelden voor deze Medialunch

Mireille van der Werff, freelance regisseur bij Spraakmakers en NOS Radio 1 Journaal
Datum: dinsdag 21 juni 2022
Tijd: 12:00 - 13:00 uur
Locatie: Alle sessies vinden via 'Zoom' plaats.
Totaal aantal plaatsen: 25
Beschikbare plaatsen: 23

Om je in te schrijven voor deze sessie, dien je een VIDM-account te hebben, met een van de volgende lidmaatschapstype(n): Gratis, Basis, Pro, VIP.

Log in met je bestaande account of maak een nieuw account aan

Na inloggen kun je je voor deze sessie aanmelden.

Beschikbaar voor: Gratis (+ € 15,00), Basis, Pro, VIP

Mireille van der Werff, freelance regisseur bij Spraakmakers en NOS Radio 1 Journaal

Ben jij benieuwd wanneer jij als deskundige interessant bent voor een nieuwsprogramma van NPO Radio 1? Hoe je als deskundige in de kaartenbakken komt? Wat je vooral wel en niet moet doen tijdens een interview? Meld je dan aan voor deze Medialunch met Mireille van der Werff. 

De specialiteit van Mireille van der Werff is het regisseren van radio-uitzendingen, met name nieuwsuitzendingen. Het grootste deel van haar (werk-)tijd is ze dan ook in de studio van NPO Radio 1 te vinden. Daarnaast runt ze samen met Katinka Wals het trainers- en productieburo 2 of the Guys, waar je terecht kan voor presentatietrainingen, podcast-ontwikkeling en nog veel meer.
Mireille is al ruim 25 jaar radioregisseur. Inmiddels werkt ze alleen nog maar voor NPO radio 1, zo is ze een van de vaste regisseurs bij het NOS radio 1 journaal en Nieuws & Co. Ook bij grote calamiteiten en breaking news wordt ze als regisseur ingezet. Daarnaast is ze  de vaste inval regisseur bij het NPO Radio 1 programma Spraakmakers van KRO-NCRV en wordt ze zo nu en dan door Chazia Mourali ingezet bij het Powned-programma Goed Ingelichte Kring.

NPO Radio 1 is dé nieuws- en sportzender. Bij deze zender zit je goed voor onafhankelijke, betrouwbare berichtgeving over actualiteiten, politiek en sport. Met haar populaire programma’s zoals Langs de Lijn, Vroege Vogels en natuurlijk het NOS Journaal is de zender goed voor ruim 2,2 miljoen luisteraars per week. Met een marktaandeel van 8,0% op de doelgroep 46-67 worden gemiddeld ruim 1 miljoen mensen in die leeftijdsklasse bereikt.
 

 

Inloggen bij VIDM


Inloggen

Wachtwoord vergeten? Herstel hier je wachtwoord