Medialunch

 

Aanmelden voor deze sessie

Mireille van der Werff, freelance regisseur bij Spraakmakers en NOS Radio 1 Journaal
Datum: dinsdag 21 juni 2022
Tijd: 12:00 - 13:00 uur
Locatie: Alle sessies vinden via online plaats.
Totaal aantal plaatsen: 25
Beschikbare plaatsen: 11

Gratis: € 15,- , Basis, Pro, VIP Plus, VIP

Meld je hieronder direct aan

Heb je al een account? Log in en meld je direct aan voor deze sessie.

De bijdrage voor deze sessie is: € 15,- excl. btw, non-refundable

iDeal

Kies je bank:

Bancontact

KBC / CBC Payment

Creditcard



Inschrijven en betalen

Let op: het kan enige tijd duren voordat je wordt doorgestuurd naar de betaalpagina.
Door je aan te melden maak je een gratis account aan.

Mireille van der Werff, freelance regisseur bij Spraakmakers en NOS Radio 1 Journaal

Direct aanmelden

Ben jij benieuwd wanneer jij als deskundige interessant bent voor een nieuwsprogramma van NPO Radio 1? Hoe je als deskundige in de kaartenbakken komt? Wat je vooral wel en niet moet doen tijdens een interview? Meld je dan aan voor deze Medialunch met Mireille van der Werff. 

De specialiteit van Mireille van der Werff is het regisseren van radio-uitzendingen, met name nieuwsuitzendingen. Het grootste deel van haar (werk-)tijd is ze dan ook in de studio van NPO Radio 1 te vinden. Daarnaast runt ze samen met Katinka Wals het trainers- en productieburo 2 of the Guys, waar je terecht kan voor presentatietrainingen, podcast-ontwikkeling en nog veel meer.
Mireille is al ruim 25 jaar radioregisseur. Inmiddels werkt ze alleen nog maar voor NPO radio 1, zo is ze een van de vaste regisseurs bij het NOS radio 1 journaal en Nieuws & Co. Ook bij grote calamiteiten en breaking news wordt ze als regisseur ingezet. Daarnaast is ze  de vaste inval regisseur bij het NPO Radio 1 programma Spraakmakers van KRO-NCRV en wordt ze zo nu en dan door Chazia Mourali ingezet bij het Powned-programma Goed Ingelichte Kring.

NPO Radio 1 is dé nieuws- en sportzender. Bij deze zender zit je goed voor onafhankelijke, betrouwbare berichtgeving over actualiteiten, politiek en sport. Met haar populaire programma’s zoals Langs de Lijn, Vroege Vogels en natuurlijk het NOS Journaal is de zender goed voor ruim 2,2 miljoen luisteraars per week. Met een marktaandeel van 8,0% op de doelgroep 46-67 worden gemiddeld ruim 1 miljoen mensen in die leeftijdsklasse bereikt.
 

 

Inloggen bij VIDM


Inloggen

Wachtwoord vergeten? Herstel hier je wachtwoord