1

Inplannen Zoomsessie

Los een consult boeken

Ben je een expert op je vakgebied en zou je graag meer aandacht willen voor je kennis en vaardigheden of je organisatie? Verschillende media, zoals kranten, vakbladen en zelfs TV programma’s bieden de mogelijkheid om je te profileren. Je moet dan wel weten met welke boodschap je ze benadert en op welke manier je dat doet. 

Veel professionals en organisaties vinden dat lastig en geven het na enkele mislukte persberichten op. Of ze komen wel in de media, maar niet op de manier zoals ze willen. En stoppen daarom met de pers te benaderen. Ze lopen daarmee een mooie kans op meer exposure en naamsbekendheid mis. Media-aandacht kan je immers helpen om te groeien. Groeien qua ontwikkeling, qua status en qua omzet. Publiciteitsexpert Janneke van Heugten geeft je persoonlijk advies op welke manier je meer en betere aandacht in de media krijgt.

Heb je een specifieke vraag? Loop je ergens tegenaan? Al je vragen over publiciteit zijn welkom!
 

Stap 1: Kies hieronder de gewenste duur van het adviesgesprek
Stap 2: Doorloop het betaalproces
Na het volledig doorlopen van het betaalproces kom je bij de agenda.
Stap 3: Plan het adviesgesprek in de agenda
Je ontvangt vervolgens een bevestigingsmail met de Zoomlink 

30 minuten advies

60 minuten advies

3 uur rittenkaart


Tarief
Het tarief is 150 euro per uur, exclusief BTW. Op de betaalpagina staan de prijzen inclusief BTW. Na het afronden van het betaalproces ontvang je de factuur in je mailbox. Bij de rittenkaart krijg je 50 euro korting.

Kiezen duur
Wil je 30 minuten advies, maar wil je ook dat Janneke van Heugten van te voren documenten of ander materiaal ter voorbereiding doorneemt? Dan geldt dat als een een 60 minuten consult vanwege de voorbereidingstijd. Je kiest in dat geval hierboven voor het boeken van 60 minuten.

Over publiciteitsadviseur Janneke van Heugten

Janneke van Heugten is publiciteitsexpert, adviseur, spreker en directeur van Mediaplatform VIDM. Ze studeerde Voorlichting, Publiciteit en Informatie en begon haar loopbaan in 1998 op de persafdeling bij Amnesty International in Sydney. Vervolgens werkte ze voor verschillende uitgeverijen. Met het eerste pr-bureau voor vrouwelijke ondernemers bracht ze met gemak haar klanten in de media. Dit succes zet ze in 2008 voort in Mediaplatform VIDM. CommunicatieOnline.nl riep Janneke uit tot een van de tien jonge communicatietoppers die bepalend zijn voor de toekomst van het communicatievak.

Samen met 30 (media)trainers ondersteunt ze experts op VIDM met goede profilering in de media. Tijdens de wekelijkse interactieve VIDM Medialunches interviewt ze journalisten en (hoofd)redacteuren over publiciteit. Van Heugten komt sinds 2007 regelmatig in de media over het belang van een betere representatie. In 2024 kwam haar boek Vaker in de Media bij Van Duuren Management uit. 

Veel ervaring met media en persoonlijk betrokken

De aanpak van Janneke van Heugten heeft zich de afgelopen jaren bewezen. Het succes ligt in de jarenlange ervaring met de redacties van allerlei media zoals radio, televisie, kranten en vakbladen in combinatie met het netwerk binnen verschillende kennis- en vakgebieden. 

Janneke is als geen ander in staat een brug te slaan tussen kennis en publiciteit. Beide partijen hebben waarde voor elkaar en Janneke weet die waarde te herkennen en te verbinden. Ze gaat op zoek naar hetgeen jou als expert bijzonder maakt en waarmee jij je kan onderscheiden van anderen.

Wat mag je verwachten?

In een uitgebreide adviessessie met publiciteitsexpert Janneke van Heugten ga je aan de slag met het aanscherpen van je profilering en het ontdekken van je mediakansen. Ze wil weten wat je ambities zijn en waar voor jou de grenzen liggen, want daarbinnen liggen alle mogelijkheden. 

Je kan de sessie ook gebruiken om een persbericht te bespreken of een interview voor te bereiden. 

Janneke biedt geen kant en klaar recept, maar levert je een persoonlijke handleiding waarmee je aan de slag kunt om je doelen te verwezenlijken. 

VIDM-leden, klanten en opdrachtgevers over Janneke van Heugten

Janneke geeft ontzettend veel waardevolle inzichten en vertaalt deze ook naar concrete tips die je meteen kan toepassen. De sessies die worden verzorgd vanuit VIDM zijn altijd enorm leerzaam en zitten goed in elkaar. 
- Danielle Heemskerk
 

Naast de goede inhoud waren we onder de indruk hoe snel Janneke de kern van iemands verhaal eruit kon lichten en dat kon vertalen naar bruikbare handvatten om naar buiten te treden. Janneke heeft ons goed geholpen om scherp te krijgen waar ieders expertise zit, hoe je daarop kunt focussen en hoe je dat kunt inzetten om zichtbaarheid te creëren. 
- Vanessa Buisman
 

Heerlijk, wat een deskundige inspiratiebron is die Janneke. Ik ken niemand anders die met zoveel toewijding haar kennis deelt en missie vormgeeft.
- Karen Walthuis
 

De openheid, enthousiasme en passie van Janneke voor haar vak, maar zeker ook voor de mens, de samenleving is niet alleen zichtbaar in haar werk, in haar uitstraling, maar ook voelbaar.
Niet enthousiast worden met haar in de buurt is dan eigenlijk ook onmogelijk.
Haar enorme netwerk en kennis op het gebied van taal, presentatie en media wat ze niet alleen heeft, maar ook met plezier deelt.

- Yvonne Snitjer
 

Janneke beschikt over vakkennis die zo groot is als het aantal vierkante meters van tien voetbalvelden samen. Het enthousiasme waarmee ze haar werk doet straalt en draagt ze uit, dat is één van de redenen waarom het prettig zakendoen is met Janneke. Ik kan daarom niet anders dan niet alleen haar platform VIDM aanbevelen, maar ook Janneke als persoon, als vakvrouw. 
- Kiki Scheepens
 

Janneke kan als geen ander mensen adviseren in media-benadering en publiciteit.
- Maria Punch
 

Janneke is geweldig. Ze geeft eindeloos veel steun en kracht aan anderen, zet deskundigen in de spotlights en doet dat zó deskundig -doorvragend, analyserend, bemoedigend- dat ze een fonkeling krijgt zodra de spotlight op háár gericht staat. Janneke geeft licht.
-Machteld Kooij

 

Dankzij de VIDM Medialunches en de ondersteuning van Janneke's geweldige platform 'Vaker In De Media' (VIDM) heb ik voor twee gave projecten landelijke exposure gekregen in diverse media uitingen o.a. bij EvaJinek.nl, Nu.nl en een provinciale krant. 
- Stef Heijnen-Bakker
 

Door de concrete tips en toelichting van de medialunches durf ik nu zelf actief journalisten te benaderen en weet ik hoe ik dat het beste kan aanpakken. Janneke maakt het zeer concreet, zodat ik er echt iets mee kan. En er kan dan opeens een sneeuwbal-effect ontstaan. 
- Marrit van Exel
 

Via haar bedrijf hielp Janneke mij te profileren tot communcatiespecialist, zonder daartoe een (langdurige) opleiding te volgen. Actief lid zijn bij VIDM betekent gebruik kunnen maken van uiteenlopende, professionele en praktische workshops, webinars en tips van leuke experts. Die direct toepasbaar zijn. Janneke prikkelt met haar wekelijkse nieuwsbrief op te staan en door te breken. Compliment.
- Petra Willems

Janneke was als keynote spreker aanwezig op een event van mij. Met veel praktische voorbeelden en een kort en krachtig stappenplan gaf zij de aanwezigen een goede basis om aan de slag te gaan met hun eigen zichtbaarheid in de Media. Ik kreeg van veel bezoekers complimenten over haar presentatie!
- Rosalinda Nieuwboer-Cuvalay
 

Ik heb Janneke leren kennen als een enthousiaste vakvrouw, die weet waar ze het over heeft. Ze kan op boeiende wijze vertellen en anderen - waaronder mij - stimuleren zichtbaarder in de media te worden. Ze geeft praktische en bruikbare tips, waardoor je met een beetje lef van jezelf, kunt zorgen dat de media je vinden. Ik ben Janneke dankbaar voor de eye-openers en de duwtjes in de goede richting. Als iemand waarmaakt, wat ze zegt, is het Janneke. BEDANKT!
- Ingeborg Dijkstra-Verbeek
 

(Meer reviews)

Inloggen bij VIDM


Inloggen

Wachtwoord vergeten? Herstel hier je wachtwoord