Medialunch

 

Aanmelden voor deze Medialunch

Sjaak Hoogkamer, hoofdredacteur van MarketingTribune
Datum: dinsdag 20 september 2022
Tijd: 12:00 - 13:00 uur
Locatie: Alle sessies vinden via 'Zoom' plaats.
Totaal aantal plaatsen: 25
Beschikbare plaatsen: 23

Gratis: € 15,- , Basis, Pro, VIP Plus, VIP

Meld je hieronder direct aan

Heb je al een account? Log in en meld je direct aan voor deze sessie.

De bijdrage voor deze sessie is: € 15,- excl. btw, non-refundable

iDeal

Kies je bank:

Bancontact

KBC / CBC Payment

Creditcard



Inschrijven en betalen

Let op: het kan enige tijd duren voordat je wordt doorgestuurd naar de betaalpagina.
Door je aan te melden maak je een gratis account aan.

Sjaak Hoogkamer, hoofdredacteur van MarketingTribune

Direct aanmelden

MarketingTribune is een vakblad voor de marketingprofessional. De primaire doelgroep bestaat uit beslissers in marketing (marketingdirecteuren, marketingmanagers, productmanagers, directieleden met marketing in hun portefeuille). De secundaire doelgroep omvat beïnvloeders in marketing  (marketingservices medewerkers, marketingconsultants en -adviseurs alsmede toeleveranciers).

Het tweewekelijkse magazine beoogt de achtergronden van de actualiteit in marketing, door middel van analyses, achtergrondartikelen en opinies aan te bieden. Daarnaast worden onderwerpen redactioneel uitgediept door middel van dossiers in het magazine en bijlagen bij het blad.

Sjaak Hoogkamer is sinds 2013 hoofdredacteur van MarketingTribune.Marketing is een fascinerende wereld waarin we laveren tussen een bijna wetenschappelijke aanpak en Fingerspitzengefühl. De consument is ongrijpbaarder dan ooit en marketing raakt steeds meer gesegmenteerd. MarketingTribune wil nog nadrukkelijker het kompas zijn voor de gedreven marketeer. Het is fantastisch om als hoofdredacteur daar mede richting aan te geven, vooral vanuit een crossmediaal perspectief", aldus Hoogkamer. 

Ben jij benieuwd wanneer jij als deskundige interessant bent voor de redactie van MarketingTribune? Wanneer er voldoende aanleiding is om een waardevolle bijdrage te kunnen leveren? Op welke manier je de redactie het beste kunt benaderen? Meld je dan aan voor deze Medialunch met Sjaak Hoogkamer. 

Inloggen bij VIDM


Inloggen

Wachtwoord vergeten? Herstel hier je wachtwoord