3-delige challenge: Speel in op de actualiteit!
Ontdek hoe je inspeelt op de actualiteit, zodat je in de kaartenbak van de voor jou belangrijke redacties belandt.
-
Leer hoe je een verhaal klaar hebt liggen waar de redacties om staan te springen;
-
Voorkom dat je veel tijd en energie kwijt bent zonder resultaat en ontdek hoe jouw mening wel opgepikt gaat worden door de redactie;
-
Ontdek waarom dit de makkelijkste manier is om in de publiciteit te komen en door welke onnodige valkuil het komt dat zo weinig deskundigen deze kans verzilveren;
-
Bedenk en schrijf je verhaal, zodat niet die vakgenoot maar jij de volgende keer in de media komt;
-
Voor deskundigen, wetenschappers, ondernemers en communicatiemanagers die in de publiciteit hun expertise (of die van de ceo) op de kaart willen zetten.
De LIVE versie van de challenge heeft al plaatsgevonden. Gelukkig kun je met een betaald account nog steeds aan de slag met het materiaal.
In het werkboek vind je alle opdrachten. De opnames van de live sessies van de challenge ondersteunen je bij het maken van je huiswerk.
Om je daarnaast te inspireren deel ik per dag 10 waardevolle videofragmenten uit de VIDM Medialunches.