Media-aandacht kan veel betekenen voor je expertstatus en je carrière. Met het boek Vaker in de Media geeft publiciteitsexpert Janneke van Heugten je alles in handen om het podium te pakken.
Ze laat zien hoe je de media effectief benadert, hoe je een goede relatie met relevante journalisten opbouwt, hoe je meer invloed krijgt op je profilering in de media, hoe je in de juiste databases van redacties belandt en hoe je ervoor zorgt dat journalisten jou bellen als er iets speelt op jouw vakgebied.
Een boek vol slimme publiciteitstips van hoofdredacteuren, journalisten, mediatrainers en vrouwelijke experts die je voorgingen.
Voor vrouwelijke experts zoals ondernemers, wetenschappers, advocaten, ecologen, psychologen, bouwkundigen, maar ook voor ervaringsdeskundigen.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (reviewstatus bij Managementboek)
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis
Wat een topboek! Ontzettend praktisch, concreet, no bullshit boek als je vaker in de media wil komen
Hannelore Kron op Managementboek.nl
Vanaf het moment dat ik het boek opensloeg al enthousiast. Het is helder geschreven en met mooie voorbeelden die het extra duidelijk maken
Linda van Mierlo op Managementboek.nl
Een onmisbaar boek voor alle vrouwen die iets te melden hebben!
Liesbeth Tettero op Managementboek.nl
Dit boek leert je zowel in de media te komen als het beste uit een interview te halen
Jessica van Hooff op Managementboek.nl
Het heeft me nu al geholpen met niet alleen vaker in de media komen, maar ook op een manier die past bij mij
Iris Posthouwer op Managementboek.nl
Heel fijn dat Janneke een verborgen wereld inzichtelijk maakt. Een echte aanrader voor iedereen
Ilona Eichhorn op Bol.com
Geweldige aanrader voor iedereen die wil weten hoe je publiciteit genereert
Ellen Kleverlaan op Managementboek.nl
Je bent een kanjer in je vak, Janneke van Heugten. Wat een goed boek heb je geschreven. BOMVOL knowhow van jou, een aanrader!
Aaltje Vincent op LinkedIn
Een tip voor mensen met een missie!
Jeanneke Scholtens op Managementboek.nl
Het boek zit bomvol met tips, zowel voor beginners als voor mensen die al media-ervaring hebben
Prof. dr. Gera Nagelhout op Managementboek.nl