1

Tip!

Kennisbank

De snelste manier om te leren wat journalisten écht willen.

In de Medialunches delen journalisten en redacteuren precies hoe zij kiezen wie ze bellen, welke onderwerpen hun aandacht trekken en wat een goede invalshoek maakt.

In deze kennisbank kun je alle sessies terugkijken of beluisteren. Het is de plek waar je:

  • concrete voorbeelden krijgt van invalshoeken die werken;

  • hoort waar journalisten op afhaken of juist aanslaan;

  • ideeën opdoet om jouw expertise zichtbaar te maken voor de juiste redacties.

Kortom: elke Medialunch levert een inzicht op dat jouw profilering en persaanpak direct beter maakt.

  1. Zoek bijvoorbeeld op ‘NRC’, talkshow of jouw vakgebied en scroll door de resultaten. De Medialunch die voor jou het meest waardevol is, kan soms verder onderaan staan. 
     
  2. Wil je een artikel voor een vakblad schrijven? Kijk dan deze VIDM Live terug.
     
  3. De Medialunches zijn ook als audio terug te luisteren. Log in op je telefoon en kies de audio-optie bij de Medialunch van jouw keuze.

 

 

 

Toegang is inbegrepen bij het Start lidmaatschap!

Technische vraag? Stel hem aan VIDM Websupport via het contactformulier

Terug naar kennisbank

Hoe stel je een medialijst samen?

Het aanschuiven bij Jinek vergroot de kans dat je boek een bestseller wordt. Aandacht in de Volkskrant kan wonderen doen voor je klantenstroom. Redactionele aandacht voor jouw expertise is natuurlijk zeer aantrekkelijk. Je geloofwaardigheid als deskundige stijgt en de investering voor deze zichtbaarheid zit vooral in tijd. Maar zoals bij de meeste mensen heb jij waarschijnlijk Eva en redacteuren van de Volkskrant ook niet onder de speed dial knop van je mobiel zitten. In dit artikel lees je hoe je aan de voor jou belangrijke contactgevens komt. 


 

Beschikbaar voor: Start, Basis, Pro

Log in of upgrade je lidmaatschap om dit item te bekijken.

Heb je nog geen VIDM-lidmaatschap? Maak een nieuw account aan.

Inloggen bij VIDM


Inloggen

Wachtwoord vergeten? Herstel hier je wachtwoord